divendres, 4 de juny del 2010

Nuevos gadgets en el blog

He añadido dos nuevos gadgets en la barra lateral. Una presentacion de fotos de lugares donde he estado, que ire ampliando con el tiempo, y un enlace para seguirme en Twitter.
Hace unos dias tambien añadi una cancion en el header (la cabecera del blog), que es la cancion de donde proviene el dominio de este blog.

La verdad es que ultimamente estoy ampliando algunas cosas de mi perfil de google, con el Buzz, el iGoogle, Picassa, etc. Respecto al twitter, lo tengo para seguir algunas noticias y realmente me esta gustando porque le encuentro la utilidad. Lo que jamas voy a tener es una cuenta en Facebook.

6 comentaris:

ekits ha dit...

Jo no tinc re de re de twiters, ni facebooks, ni nà. Poc temps lliure que tinc, només em faltaria està pendent de tot això! Jo em vaig quedar en el hotmail/messenger, i l'última actualització que he fet ha estat un compte de gmail jajajaja

Les fotos super xules!!! Molaria que posessis d'on són per això!!!

Fingolfin ha dit...

Doncs un compte a gmail ja et dona molt de joc!

ekits ha dit...

Ja sé que s'hi poden fer mil coses, però jo em limito al correu electrònic de tota la vida.

Fingolfin ha dit...

Potser quan diposis de més temps doncs... és entretigut el tema, almenys per mi.

Miraré de posar nom a les fotos, per cert.

ekits ha dit...

jejeje tu ja veig que totes aquestes tecnologies les domines a la perfecció. El tema és que a mi no em criden l'atenció tampoc, i si comencem així, malament :S

Fingolfin ha dit...

I ara! No soc pas cap expert, t'ho ouc assegurar!

Les fotos ja tenen nom, pero a la presentació no s'hi veuen. Has de clicar sobre les imatges i alla podràs veure la llegenda.