divendres, 16 d’abril del 2010

LOST se pone interesante

El post contiene imagenes del capitulo 12 de la sexta temporada, emitido esta misma semana en EEUU.

Después de unos primeros capitulos de la sexta temporada bastante insulsos, algo ha cambiado. Hasta el capitulo 8, mas o menos, imagino que lo que nos contaban era necesario. Simplemente. Pero no atraia mucho, la verdad. Lei de los creadores de la serie, antes que empezara la emision de la ultima temporada, que el publico tendría que ser un poco paciente al principio. Ahora LOST se pone muy interesante. Insisto, parece que a partir del capitulo 9, algo ha cambiado.




2 comentaris:

Iruva ha dit...

Per mi, els dos últims són del que hauria d'haver estat lost tota la temporada.

A partir d'ara sembla que ja fa baixada, que s'anirà veient més clar tot mica en mica... com a mínim a aquests dos últims s'ha vist avançar la sèrie... que fins ara ben poc.

Espero que tinguis raó i després ens mirem aquest inici de temporada amb uns altres ulls... però (al menys a mi) se m'ha fet llarg.

I no sé si acabarà tot, ho explicaran tot, etc... jo espero que sí, però si després de la sèrie han de treure llibres o pelis, etc, etc,.. haguéssin pogut anar més per feina a la 6a que han tingut temps...

Ale, la meva opinió, sense desmerèixer a la sèrie, una de les que m'ha fet (i farà) disfrutar més.

per cert,...
has començat amb Breaking Bad?
jo vaig al dia, al ritme d'emissió d'eeuu... impressionant, grandíssima.

fins aviat!!!

Fingolfin ha dit...

Estic molt d'acord.
Crec que resoldran el 90% de les coses. Si ho deixessin per edicions posteriors em semblaria molt malament.

Per Breaking Bad la Carol m'esta fent esperar massa. Pero caura com la fruita madura.

Per cert, felicitats per la feina!